كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 31 يناير 2012

كلمات اغنية ورثت من فيلم جدو حبيبي بشري


انا كنت قولت انا فهلس .. وف الازمة العالمية هخلس 
انا كنت هغرق اوه اوه ماي جاد
والبورصة هضيعنى بجد هضيعنى بجد 
انا كنت هغرق اوه اوه ماي جاد
والبورصة هضيعنى بجد هضيعنى بجد 
ويلكوم الانجليز اتغاظو انجليز اتغاظو 
اتغاظو بجد 
ياليلي يا ليلي يا ماي هانى .. انالي انالي هلعب بالمانى 
ف بلادكو انا لو متشحططة .. انا انا مليونيرة في موطيني 
وحياة الهاي بارك .. لهخلي ليلتكو دارك 
بجبن انا هشتريها وهوقف امن عليها 
وحياة الهاي بارك .. لهخلي ليلتكو دارك 
بجبن انا هشتريها وهوقف امن عليها 
ماي هاف ماي فيزا الكارت .. وبتخنق من القسط 
ماي هاف ماي فيزا الكارت ..وبتخنق من القسط 
ويلكوم الانجليز اتغاظو انجليز اتغاظو 
اتغاظو بجد 
ياليلي يا ليلي يا ماي هانى .. انالي انالي هلعب بالمانى


هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا