كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 31 يناير 2012

كلمات اغنية مايهونش عليا تامر حسني 2011

ميهونش عليا

ميهونش عليا اسيبك ميهونش عليا انساك
ميهونش عليا غرامك وهعيش طول عمري معاك

انسي بس انا ايه حنانه .. لمس ايديه 
هو بقي فى حاجه بتملي عنيا الا عنيه

ده هو اللى بحكيله وارتاح معاه واشكيله
واما تقسي الدنيا عليا انا بهرب واجري عليه

ميهونش عليا اسيبك ميهونش عليا انساك
ميهونش عليا غرامك وهعيش طول عمري معاك

حالف ما غيره يكون فى حضني لاخر يوم
مهما يحصل ومهما الف واشوف ف الدنيا عيون

نفسي تفتح قلبي وتشوف غلاوتك عندي
نفسي تعرف ان الدنيا ف بعدك ملهاش لزوم

ميهونش عليا اسيبك ميهونش عليا انساك
ميهونش عليا غرامك وهعيش طول عمري معاك

هناك تعليق واحد :

  1. انا قلبي ليك ميال ..وف بعدك انا ليلي طال..

    وقمري جكبك ما يسوي هلال .. اسال عليا لو بس سؤال..


    المقطوعهدي من تاليفي ..في غيرهاكتير...بس مستني الفرصه
    el3atefi2010@yahoo.com

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا