كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 31 يناير 2012

كلمات اغنية ولا تسوي الدنيا تامر حسني 2011


ولا تسوى الدنيا 

مين يوم ما قابلتك قولت خلاص مش عايز ناس حواليا 
كفايه عليا تكونى قدامى برتاح وعرفت يوميها ان انا حبيبت
وبجد ياريت ما العمر كفايه كتير يروح 
عشت احلم بيكى شوف يجى م قد ايه
وانا مستنيكى تيجى قلبى تعيشى فيه
ولا تسوى الدنيا م غيرك ولا حاجه 
وانتى فرحه عمرى وانتى ليا كل حاجه
وحياتك عندى لاعيشلك عمرى بخلصلك ومسلم امرى 
هو انا كنت احلم ولا اطول تكونيلى يا قمرى
انا ايوا حلمت ان انا حبيتك بس انا جيت حبيت 
وبجد ربنا ادانى فوق ما اتمنيت
عشت احلم بيكى شوف يجى م قد ايه
وانا مستنيكى تيجى قلبى تعيشى فيه
ولا تسوى الدنيا م غيرك ولا حاجه 
وانتى فرحه عمرى وانتى ليا كل حاجه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا