كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 5 نوفمبر 2010

انا متشكر محمد حسن2010





كلمات البوم انا متشكر محمد حسن 2010




كلمات اغنيه انا متشكر محمد حسن

انا متشكر اتعلمت منك حاجات كتير و عرفت ايه معانيها
كان اكبر درس فيها ماديش امان للدنيا وافضل اقول دا خير
هقولك ايه خلاص روح انا مليت ومجروح
ومش هبكي على حلم انتصر فيا
هقولك ايه ماكفياك حقيقي ماليش نصيب وياك
على الله تلاقي بس في غيري حنية
تقدر تمشي ماهي كل حاجة قسمة ونصيب
مش هبقى لعبة في ايدك
الحق بقى مواعيدك شوف انت رايح
فين عشان لازم تغيب
هقولك ايه خلاص روح انا مليت ومجروح
ومش هبكي على حلم انتصر فيا
هقولك ايه ماكفياك حقيقي ماليش نصيب وياك
على الله تلاقي بس في غيري حنية

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا