كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 5 نوفمبر 2010

فات كتير محمد حسن2010

كلمات اغنيه فات كتير محمد حسن2010

حبيبى فات كتير يا حبيبى
حبيبى انت فين يا حبيبى تعالى هنا
تعالى كل شئ يا حبيبى مكانه
وانت لسه حبيبى حبيبى انا
قولى من بعض منى يملى مكانى
مهما بعدى هتعشق تانى
انت ياللى مخلوق علشانى
عنيك وحشانى تعالى هنا
لسه صورتك بتنده عينى ولسه برضه فى قلبى حنين ليه
انت ياللى هواك يحينى تعالى لجيلك حبيبى انا
حبيبى فات كتير يا حبيبى
حبيبى انت فين يا حبيبى تعالى هنا
تعالى كل شئ يا حبيبى مكانه
وانت لسه حبيبى حبيبى انا
بقالى فى العذاب ده ليالى
ياغالى عمرى ضاع يا حبيبى وعدا كده
لا قادر قلبى يعشق تانى عشانى
يلا ارجع تانى كفاية كده
قولى من بعض منى يملى مكانى
مهما بعدى هتعشق تانى انت ياللى مخلوق علشانى
عنيك وحشانى تعالى هنا
لسه صورتك بتنده عينى ولسه برضه فى قلبى حنين ليه
انت ياللى هواك يحينى تعالى لجيلك حبيبى انا
حبيبى فات كتير يا حبيبى
حبيبى انت فين يا حبيبى تعالى هنا
تعالى كل شئ يا حبيبى مكانه
وانت لسه حبيبى حبيبى انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا