كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 5 نوفمبر 2010

خليك مكانى محمد حسن2010

كلمات اغنيه خليك مكانى محمد حسن2010

خليك مكانى يا حبيب قلبى هتعيش حنانى وتكون جنبى
حبك يا غالى خلاك ليا شوف فى عنيا
اول لقاءنا كان بينا عتاب ولا ثانية غياب
انا قلبى هدى من بعد عذاب
وبقينا احباب مش شوق كداب
اجمل حنين بيبان فى عنيك انا ليك اقربلى منك طمنى انا ايه
انا نفسى ابقا فى حضن عنيك متعلق بيك وانا قلبى معاك
دنيا انت فيها يا عمرى ملاك وياك بحس بيك
ولا لحظة انساك وهواك بيقول لكل الدنيا عليك
انا شوقى ماليك بتمنا رضاك
ايدى فى ايدك والناس شيفاه اجمل غرام فى عيونى عرفاه
ان بعيش وياك عمرى شمسى وقمرى ومنيش خايفة
كل اللى بينا يا قلبى غرام نسهر سنين وياه
ما بنام عمر اللى بينا مكنش كلام اجمل احلام تحضن قلبى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا