كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 7 ديسمبر 2010

كلمات اغنيه سامحينى ياحب عمرى من البوم بهاء سلطان الجديد 2010

سامحينى يا حب عمرى



سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان
بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان
بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب
مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب
وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب
مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان
بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

حبيبى والله ماعدى يوم فى حياتى نسيت عينيك
حبيبى انا بحلم لو ثوانى اعيشها بين ايدك
حبيبى والله ماعدى يوم فى حياتى نسيت عينيك
حبيبى انا بحلم لو ثوانى اعيشها بين ايدك

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب
مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب

سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان
بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

تعالى انا عمرى ماهقدر ابعد وانا قلبى بين ايدك
تعالى بقتملك حياتى دليل على حبك ليك

تعالى انا عمرى ماهقدر ابعد وانا قلبى بين ايدك
تعالى بقتملك حياتى دليل على حبك ليك

وعدى منى اخدك فى حضنى ننسا ايام العذاب
مش هتبعد تانى عنى ايه هنخد من الغياب
سامحينى يا حب عمرى مش انت والزمان
بعدك والله يا عمرى ماحسيت بالامان

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا