كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 3 أكتوبر 2010

انا اكرهك صباح

كلمات اغنيه انا اكرهك صباح

انا اكرهك
انا اكرهك
معرفش ليه انا اكرهك
وان جابوا حبل المشنقه
فى رقبتى برضه اكرهك
اكره النسمه اللى اشوفها فايته وانت جمبها
واكره الورده اللى اعرف انك انت تحبها
واكره الشمس اللى اشوفك ماشى حتى فى ضلها
واكره الدنيا لو انت تكون صحيح من اهلها

تصبح على خير وادى النجوم شاهده وسامعه
تصبح على خير
اه واياك ماتصبح ولا توعى
انا اكرهك
انا اكرهك
معرفش ليه انا اكرهك

لو فات خيالك فى عنيه
هكره عنيا عشان خاطرك
وان طال غيابك حواليا
هتدفع حياتى تمن بعدك

وحياتى مين عالم بعذابى
لو خبرك جانى وقالوا ده مات
لااجيب المزيكا على حسابى
وافرق على روحك شربات
شربات شربات شربات

تصبح على خير وادى النجوم شاهده وسامعه
تصبح على خير
اه وياك ماتصبح ولا توعى
انا اكرهك
انا اكرهك
معرفش ليه انا اكرهك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا