كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 3 أكتوبر 2010

توبى صباح

كلمات اغنيه توبى صباح

بيقولولي توبي .. توبي توبي توبي

ازاي بس ازاي تتوبي يا عيني ازاي
عاشقة وغلبانة والنبي عاشقة ومسكينة والنبي
مقدرش افوتو والنبي

ده انا كل حتة فـ توبي دايبة دايبة دايبة ف هوى محبوبي
عينيــا اه يا عينيا اعمل ايه يا عينيا
عايزين يبعدوني يبعدوني ، ومش صابرين عليا

عاشقة وغلبانة والنبي عاشقة ومسكينة والنبي
مقدرش افوتو والنبي ده انا كل حتة فـ توبي
دايبة فـ هوى محبوبي

عينيي يا قلبي علينا انا وانت مساكين يا عيني
ما بقاش فاضل ليتا غير دمعك يا عين

عاشقة وغلبانة والنبي عاشقة وتعبانة والنبي
مقدرش افوتو والنبي ده انا كل حتة فتوبي
دايبة فهوى محبوبي

ان كان مكتوب عليــــنا
نفارق القمر.. حـ نفارق القمر
وان كان حكم القدر
الحيرة والسهر
نسهر من غير قمر

عاشقة وغلبانة والنبي
عاشقة ومسكينة والنبي
مقدرش افوتو والنبي
مقدرش افوتو والنبي
ده انا كل حتة فتوبي
دايبة فهوى محبوبي

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا