كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 3 أكتوبر 2010

يانا يانا صباح

كلمات اغنيه يانا يانا صباح

يانا يانا
يانا يانا
بحبيبي أمووووووت أنا أموووووووت أنا بحبيبي
واموت أنا بلهيبي بعذابي وحبيبي مادرايبي
على شانوا اموت انا

يانا يانا يا تعبني يانا يانا يا سيبني
بالعذاب يظهر عليا و السهر يتسلى بيا
لو صحيح مش داري بيا
ليه بتتلفت عليا
ليه بتهرب من عنيا
واموت انا بـحبيبي

لو تشرق أو تغرب
مهما تبعد راح تقرب راح تجرب ناري بيا
يا جميل تصعب عليا

لو تخلي التلج يغلي
راح تصرخ منها قبلي والي حينجّيك عينيا
يا جميل تصعب عليا

انت خايف من رموشي يجرحوك
مايجرحوشي دول حبايبك يا حبيبي

و لا خايف حبي ياخذك بحر تغرق فيه لوحدك
لا دنا معاك يا حبيبي

ولا أقولك طب بحبك
غصب عنك راح بحبك
ذنبك أيه ؟ ذبك بحبك
هو بعد الحب ذنبك

على شااااااااااااااانو اموووووت انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا