كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 20 سبتمبر 2010

كلمات اغنية بعد السنين احمد الشريف


كلمات اغنيه بعد السنين احمد الشريف

بعد السنين دي كلها ويا اللي كنت بحبها
كانت دي ايه
كانت سنين راح وقتها يعني اللي بنا انتهى
ولا ده ايه
البعد عليا ده موش عادي لو تيجي تقولها لي قصادي
معرفش ساعتها انا حعمل ايه
يمكن موش حقدر انساها او يمكن اسبها على عماها
تخسر قلبي اللي حتبكي عليه

ياقلبي بعها بالساهل ما تخفش عليها دي تستاهل
ولا انت ايه قلي انت ايه
بعد السنين دي كلها ويا اللي كنت بحبها
كانت دي ايه
كانت سنين راح وقتها يعني اللي بنا انتهى
ولا ده ايه
انا بستغرب كل ما اقرب منك الاقي حدود بننا
واقول موش ممكن يوم تتمكن تقلي مافيش حاجه بنا
دلوقت خلاص حبعد لبعيد وحبقى وحيد وكلي جراح
واقول دي راحت ولا ده ايه قولي انت ايه
بعد السنين دي كلها ويا اللي كنت بحبها
كانت دي ايه
كانت سنين راح وقتها يعني اللي بنا انتهى
ولا ده ايه
من قال حضعف لو يوم حعرف انك بعت اللي ما بنا
لا حنساك لكن برضاك حترجعي وتقولي استنى
ساعتها حكون مرتاح اكيد قلبك خلاص قال السماح
يمكن اسامحك ولا ايه قةلي انت ايه
بعد السنين دي كلها ويا اللي كنت بحبها
كانت دي ايه
كانت سنين راح وقتها يعنى اللي بنا انتهى
ولا ده ايه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا