كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 20 سبتمبر 2010

كلمات اغنية هي نظرة لاحمد الشريف

كلمات اغنيه هى نظرة احمد الشريف

هى نظرة شفتها بعنيك علقتنى فيك
لقيتنى بدوب و مش قادر أعيش بعديك
هى كلمة دوبتنى في كقلتلك أنا ليك
قريب ولا بعيد بفكر فيك

نسيت الدنيا وكل الناس و أنا وياك
لقيتنى فثانية بقول خود عمري كل معاك
و مش قادر أعيش بعديك

أول مرة حاسس انى بعيش غيرك انت مليش
تعالى فى حضنى ضمنى متحرمنيش
اوعد قلبى تبقى منه قريب اوعى ليلة تغيب
غرامك ليا من الاول قدر و نصيب

نسيت الدنيا وكل الناس و أنا وياك
لقيتنى فثانية بقول خود عمري كل معاك
و مش قادر أعيش بعديك

هى نظرة شفتها بعنيك علقتنى فيك
لقيتنى بدوب و مش قادر أعيش بعديك
هى كلمة دوبتنى فيك قلتلك أنا ليك
قريب ولا بعيد بفكر فيك

نسيت الدنيا وكل الناس و أنا وياك
لقيتنى فثانية بقول خود عمري كل معاك
و مش قادر أعيش بعديك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا