كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 20 سبتمبر 2010

كلمات اغنية ارجع احمد الشريف

كلمات اغنيه ارجع

شوف قد ايه وياك تعبت وقد ايه وياك دريت
وانت ولا انت حبيبى زى زمان بقيت
انت اللى غلطان مش أنا الله بيسامحك يا أنا
ياللى انت لسة بقلبى باقى لو مشيت

ارجع حبيبى ارجع خلاص فينك يا حبيبى ارجع خلاص
ماانت روحى ولسة ياروحى بحبك أنا بحبك أنا بحبك أنا

طب مش حرام بعيد تعيش وزى ما حبيتك مافيش
يرحم زمان أيامنا ما تتنسيش
وأنا لسة صابر طب وليه حصبر وهتجنن عليه
ماخلاص يا قلبى خلاص زى ماتجى عيش

ارجع حبيبى ارجع خلاص فينك يا حبيبى ارجع خلاص
ماانت روحى ولسة ياروحى بحبك أنا بحبك أنا بحبك أنا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا