كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 13 يوليو 2010

لو يحصل ايه محمد فؤاد 2010

كلمات اغنيه لو يحصل ايه محمد فؤاد 2010

لو يحصل اية .. ميهمكيش .. و متعمليش حساب لحد
متفكريش .. و متقلقيش .. طول ما انا عايش على وش الارض

لو حد يفكر يتكلم يوم كلمة عليكى
يبقى بايع نفسة و لو فكر او قرب ليكى

و انا جنبك مين ده اللى حيقدر يجيى يغلط فيكى
و ده مين يستجرى يبص عليكى بطرف عينيه

انا عايزك طول ما انا وياكى تطمنى بيا
و تسيبى هموم كل الدنيا و ترميها عليا

سيبك من الناس و من الدنيا و سيبى نفسك ليا
و انا اللى عليا اعمل كل اللى تقولى عليه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا