كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 13 يوليو 2010

بين ايديك محمد فؤاد 2010


كلمات البوم بين ايديك محمد فؤاد 2010

كلمات اغنيه بين ايديك محمد فؤاد 2010

كنت فين كنت فين غايب عليا من سنين
اول ماشوفت عنيك نسيت انا كنت مين ونسيت سنين ضيعتها
كنت فين بقى كل دا من عمرى فات وماعشتوهوش جوايا لسه كلام كتير ماقولتهوش واللحظه دى محتاجلها
احلام كتير قبلك سنين اجلتها ودا وقتها
انا بين ايديك طب قولى افكر ف اللى فات واللى جاى ليه انا عايز اسيب قلبى يقولك ع اللى فيه من قد ايه
انت ايه انت بشر ولا ملاك ولا انت ايه انت اللى بعدك مستحيل اقدر عليه ودا صعب يوم اتخيله طب لمين لو مش هعيش الدنيا ليك
انا هعيش لمين
اه لو بأيدى حبيبى ارجع بالسنين واعيش عمرى بيك من اوله
احلام كتير قبلك سنين اجلتها ودا وقتها
انا بين ايديك طب قولى افكر ف اللى فات واللى جاى ليه انا عايز اسيب قلبى يقولك ع اللى فيه من قد ايه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا