كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 13 يوليو 2010

مش باقى على حاجه محمد فؤاد 2010


كلمات اغنيه مش باقى على حاجه محمد فؤاد 2010

انا مش باقى على حاجة . . . مبقتش محتاجة . . .ولا فارقه اى كلام

انا مش حاجى على نفسى علشان انا نفسى مش حاجة اى كلام


غلطانه جايانى دلوقتى هو انتى صدقتى ده انا كنت بس بشوف


ازاى حتجينى مكسورة مش قادرة مغرورة و غالب عليكى الخوف


انا مش ممكن اتساهل دة انا من قلبى اتبرأ لو مرة يتجرأ و يحن ليكى فى يوم


غلطانه جيانى دلوقتى هو انتى صدقتى دة انا كنت بس بشوف


ازاى حتجينى مكسورة مش قادرة مغرورة و غالب عليكى الخوف

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا