كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 13 يوليو 2010

ابن بلد محمد فؤاد 2010


كلمات اغنيه ابن بلد محمد فؤاد 2010

قول عليا اللى عمرى ماقاله حد ... انهارده بس انا عرفتك بجد
يلا الف ميت حكايه مانت مش فارق معايا مش هنزل مستوايا ليك وارد
انت اكتر حد عارف انا هبقى ايه مش هقولك انت قولت عليا كدا ليه
مش هقلب ف الدفاتر بس عايزك تبقى فاكر ان قادر ارد بس هرد ليه

اناابن بلد انا بفهم ف الاصول ودا مهما قولت انا مش هقول
هعمل حساب لهواك منا عيشت معاك كام سنه
انا ابن بلد انا مش بياع كلام انت اللى جواك مش تمام
وانت اللى بعت سنين وف غمضه عين مش انا

قول عليا اللى ماتقلش ف بشر قلبى راهن يوم عليك لاكن خسر
روح وبدل ف الحقايق احكى اى كلام يضايق مهما قولت عليا ايه مش هتكسر

عيشلى ف دور المجنى عليه يلا كمل كدبتك مستنى ايه؟؟
قول دا كان ظالم انانى عمرة ما اتعذب عشانى وكان بيجرح قلبى دوس مستنى ايه؟؟

اناابن بلد انا بفهم ف الاصول ودا مهما قولت انا مش هقول
هعمل حساب لهواك منا عيشت معاك كام سنه
انا ابن بلد انا مش بياع كلام انت اللى جواك مش تمام
وانت اللى بعت سنين وف غمضه عين مش انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا