كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 19 يونيو 2010

فكرانى بحبها محمد محى


كلمات اغنيه فكرانى بحبها محمد محى

مبحبش حد.....

فاكرانى بحبها وانا مبحبش حد يقولها مايهمش سيبها فى وهمها دى مبتملش عايزنى احبها
عينى لو جت فى عينيها يا سلام تعمل من النظرات اوهام وانى بلاغى وبقول فى كلام وانا ولا بقصد حتى سلام
واكتر من كدا لما تشوفنى نفسها تعرفنى ولما بصدها تستلطفنى انا مشوفتش كدااا
ينفع كدا ينفع كدا

خيبانة ونفسها حد يبربش يشغل وقتها ويدردش واهو من وقتها هى بتنكش عايزانى احبها
وحبيبة قلبى انا اه لو تعرف تعمل مشكلة مش هعرف ولا مليون سنة هشرح واوصف ايه ذنبى انا

لا بقى كدا بقت مستفذة هى غاوية تضايقك وتبقى مستلذة عيتك جت فى عينها مرة وفكرتك بتعاكسها وناقص تقول انك عاوز تتجوزها
كل مرة تشوفها تبقى واقفة مبحلقة وانت تبص الناحية التانية على طول تحلقلها حد يقولها انها عاملة مشاكل والحوار دا مبآش...آآآه
عاملة انك بتحبها مبحبش روح بقى قولها ميهمش بطلى بقى لوك لوك واطلعى من دماغه دا بيحب واحدة غيرك وقلبه مش بتاعه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا