كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 19 يونيو 2010

بحبك ليه رامى جمال

كلمات اغنيه بحبك ليه رامى جمال

بحبك ليه حبيبى دا برضوا يبقى سؤال مفيش كلام يتقال
ماتسألنيش حبيبى انا قلبى حبك ليه
دا حبك زى قلبى واتخلقت انا بيه
علشان مانساش انا كنت بقولك ايه ياحبيبى ارتاح انت اللى انا عايش ليه
دا بقالى سنين وانا بستناك
حسيت بهواك من غيرى ازاى وليه وبقيت وياك وطريقى معاك همشيه وليه بتخاف
انا مش هنساك
ماتسألنيش ع اللى عايش فيه حبيبى اسألنى قبلك كنت عايش ليه يارت وفرت عمرى وعشته كله معاك
تعالى ف حضن قلبى وسيبنى اعيش وياك
علشان مانساش انا كنت بقولك ايه ياحبيبى ارتاح انت اللى انا عايش ليه
دا بقالى سنين وانا بستناك
حسيت بهواك من غيرى ازاى وليه وبقيت وياك وطريقى معاك همشيه وليه بتخاف
انا مش هنساك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا