كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 19 يونيو 2010

بتحب تعيش لنفسك رامى جمال

كلمات البوم رامى جمال كاااااااااامل

كلمات اغنيه بتحب تعيش لنفسك رامى جمال

اتفضل امشى روح على قلب غيرى تجرحه
مش انا اللى احب حد وحد يجى يضيعه

الاحسن كل واحد فينا يرجع مطرحه
ما طلع صح اللى ياما كنت عنك بسمعه

بتحب تعيش لنفسك بس غيرك مش مهم
بتشوف تملى روحك اللى ابقى والاهم

عندك انانيه زياده وكل مدى بتعلى فيك
بعد اللى حصلى منك لومت نفسى وقلت عيب

انا راحتى فى بعدى عنك بالسلامه مفيش نصيب
فرصه سعيده انى شفتك واتعرفت خلاص عليك

وياك انا بختى مال وقلبى شال من نحيتك
فاتت ايام طوال والمشكله غاب حلها
نفسى اسئلك سؤال ؟

طب هى فين حنيتك ؟؟؟؟؟؟؟
ولا معندكدش منها اصل خلصت شكلها


بتحب تعيش لنفسك بس غيرك مش مهم
بتشوف تملى روحك اللى ابقى والاهم

عندك انانيه زياده وكل مدى بتعلى فيك
بعد اللى حصلى منك لومت نفسى وقلت عيب

انا راحتى فى بعدى عنك بالسلامه مفيش نصيب
فرضه سعيده انى شفتك واتعرفت خلاص عليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا