كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 19 يونيو 2010

بكون معاك رامى جمال

كلمات اغنيه بكون معاك رامى جمال

بكون معاك زى الملاك بنسى الكلام معرفش ليه
حبيبى قربنى لهواك بصحى من حضنك بنام
انا عمرى ابتدا فى عنيك ولا هقد اعيش غير بيك
هفضل على طول انا ليك يا مدوب قلبى غرام
خلينى اعيش حواليك سهر عينى فى لياليك
ده انا دايما مشغول بيك ياارق من الاحلام
اااااااااااه اااااااااااااه ااااااااااااااااه
من يوم لقاك وانا قلبى داب ولقيت معاك اجمل الغرام
خدنى لعنيك افتحلى باب مستنى ايه قرب اوووام
انا عمرى ابتدأ فى عنيك ولا هقدر اعيش غير بيك
هفضل على طول انا ليك يامدوب قلبى غرام
خلينى اعيش حواليك سهر عينى فى لياليك
ده انا دايما مشغول بيك ياارق من الاحلام

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا