كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 23 يوليو 2013

كلمات اغنية وانا معاه رامي صبري 2013 من البوم وانا معاه


وانا معاه حاجة غريبة حصليتلي قولت ياه .. هو دا الي انا روحي قاليتلي مصدقاه
ايوا انا الدنيا دي ضحكتلي والحياه 

بشوف فيه حاجات انا حاببها وروحي ليه سايبها عيونو دي بسببها قلبي داب
هاعيش ليه واشيلوا ف عينيه ف كدا حنيه عمري ماشوفت دنيا غير معاه

م زمان كل دا مترتبلي م زمان  .. دا الي كان ف بالي واهه قربلي وبالاوان
مهما كان مش هايبعد عني مهما كان

بشوف فيه حاجات انا حاببها وروحي ليه سايبها عيونو دي بسببها قلبي داب
هاعيش ليه واشيلوا ف عينيه ف كدا حنيه عمري ماشوفت دنيا غير معاه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا