كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الثلاثاء، 23 يوليو 2013

كلمات اغنية نفسي اعترفلك وائل جسار 2013 من البوم سنين قدام

ف كلام نفسي اعترفلك بيه وكام حاجة انا نفسي اجي واقولها
واقول ايه قبلي ايه ماهو فيه حاجات اكبر م اني اقدر وصلها
ولو ف حاجة ماعرفتش اكملها تخيلها 
ماعشتش حياتي لنفسي عشان حياتي اتعشيتلك
ماقولتش بحب لحد زمان واديها اتقاليتلك
كتير كنت انا مستني اول فرصه اجيلك
وانا بسرعه وقت ماجيتني اول فرصة جيتلك
كلامي الي بيقال ليك اقل كتير م الي انت بقيت عارفه
ومايجيش الي يتقال فيك واحد ف الميه م الي فيك انا شايفه
وبالنسبه لباقي الي بحسه انا نفسي اقول ضعفه
ماعشتش حياتي لنفسي عشان حياتي اتعشيتلك
ماقولتش بحب لحد زمان واديها اتقاليتلك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا