كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 20 يناير 2012

كلمات اغنية نفسي افهم شيرين 2012


نفسي افهم

نفسي افهم ليه ؟؟
مابقيتش بحبك زي الاول
نفسي اعرف ليه ؟؟
احساس جوايا بدأ يتحول


نفسي افهم ليه ؟؟
مابقيتش بحبك زي الاول
نفسي اعرف ليه ؟؟
احساس جوايا بدأ يتحول

مابقيتش بحس براحه معاك .. راحه معاك
واكيد نفس الاحساس جواك ..

ف حاجات كتيره ف علاقاتنا بقت ممله ..
مابقيش ف حاجه نقولها لبعضنا ..
بقينا ليه زي الي ماسكين لبعض زله ..
ف حاجه حلوة خسارة ضاعت مننا ..

نفسي افهم ليه ؟؟
مابقاش ف بنا نفس اللهفه
نفسي اعرف ايه ؟؟
اتغير فينا انا مش عارفه


بقي ف بيني وبينك مسافات ..
بتموت جوانا انا وانت حاجات ..

فاكر زمان اول ماشوفتك واتقابلنا ..
حسيت ساعتها اني اتولدت م جديد ..
ووعدتي اني هاعيش جنبم ف جنه ..
وف قلبي جنمبي بس حاسه انك بعييييد ..


هناك 3 تعليقات :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا