كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 20 يناير 2012

كلمات اغنية اعصابة تلاجة شيرين 2012



اعصابة تلاجة


اانا مش صعب عليا اذاه .. لو بص برا انا مش عايزاه
وف ثانيه هكون سايباه .. مش هبقي ع حاجه

حاله غريب داخلين ف يومين .. ع كل حاجه مش متفقين
ازعل وهو اسم الله عليه اعصابه تلاجه


ع طوول .. اجي كدا يجي كدا
مرتاح .. وانا متنكده
سايباه .. وانا متأكده ف ان ف الموضوع
سرحان .. ع طول مش هنا
ف ايه .. شكلها مشكله
كام يوم .. وانامستحمله لما افهم الموضوع

نص كلامه بقي لوغريتمات .. دا بينسي حتي وجودي ساعات
انا خايفه منه وشايفه حاجات .. بصراحه قلقاني
لا دا انا اهد الدنيا عليا انا قلبي مش ف ايديه
هيشوف ساعتها انا هعمل ايه
هيشوف وش تاني .. وش تاني

ع طوول .. اجي كدا يجي كدا
مرتاح .. وانا متنكده
سايباه .. وانا متأكده ف ان ف الموضوع
سرحان .. ع طول مش هنا
ف ايه .. شكلها مشكله
كام يوم .. وانامستحمله لما افهم الموضوع

هناك 8 تعليقات :

  1. تسلم ايدك على كلمات الاغنية دي

    ردحذف
  2. اغنية بجد جميلة اوي p7pk ya shireen

    ردحذف
  3. خطيرة بجد مرسيه موووت ع زوئك بجد اغنيه لايقه ع الى انا فيه

    ردحذف
  4. كليب شرين الجديد جميل جدا واحب ان اعطى كل الشكر الى الزى تعب وكتب الكليمات هزة الجميلة الف شكر

    ردحذف
  5. انا صوتيحلو اوي واتمني اني اتشهر جدا انا لينامن القاهر

    ردحذف
  6. انا لينا من اسكندرية صوتي حلو اوي الحمد لله وبغني وبتمني اني اتشهر يارب ساعدني ساعدون يا جماعة بالله عليكم

    ردحذف
  7. بجداعصابة تلاجة اوى وهيشلنى قريبا شكرا جدا على الاغنية

    ردحذف
  8. وااي الغنية مره جناان الصراحه احلى اغنيه لي شيرين سلموو على الغنيه

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا