كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 20 يناير 2012

كلمات اغنية والنبي لو جالي شيرين 2012


والنبي لو جالي

والنبي لو جالي باس ايدي كدا واترجاني
انا عمري ماهرجع تاني مابقتش اقبل اعذار
حدالله مابيني وبين واحد قلبه ناسيني
اتهزت صورته ف عيني مابقاش ف بنا عمار

بيسأل عليا انا ؟؟
بعد الهنا بسنه
ياريت تقولولو انا مش موجوده
ليه ياعيني ازاي كدا يجي بعد كل دا
انا قلبي بقيت بيبانه مقفوله

والنبي لو جالي باس ايدي كدا واترجاني
انا عمري ماهرجع تاني مابقتش اقبل اعذار
حدالله مابيني وبين واحد قلبه ناسيني
اتهزت صورته ف عيني مابقاش ف بنا عمار

حدالله مابيني وبين واحد ...


انا مش مصدقه انه خلاص بقي
هيتوب ع ايدي ودي مش معقوله
انا راضيه ذمته بقي تبقي غلطته
وعايزني انساها كدا كدا بسهووله

والنبي لو جالي باس ايدي كدا واترجاني
انا عمري ماهرجع تاني مابقتش اقبل اعذار
حدالله مابيني وبين واحد قلبه ناسيني
اتهزت صورته ف عيني مابقاش ف بنا عمار

هناك تعليقان (2) :

  1. ههههههه اغنية جميلة دي

    ردحذف
  2. حلوة اوى انا بموت فالاغنيه دى وشيرين فنانه

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا