كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 29 يناير 2012

كلمات اغنية انا بردو الاصل امال ماهر 2011


انا برضو الاصل

هتقابل قد ماهتقابل وانا بردو الاصل
دنا بتكلم عن ثقه ولكني مش مغروره

هتروح وهتيجي ومش هرضي اعاملك بالمثل
وهتعرف اني الاصل يوميها وغيري الصورة

هتلاقي فين تاني ف حنيتي او طيبتي وسلامه نيتي 
كل دا معقول مانتش حاسس بأهميتي

واليل هيتقال منك هنساه علشان انا ليا اللي انا شايفاه
وانا شايفاه بجد ان انت ضعيف اوي م نحيتي


هتقابل قد ماهتقابل وانا بردو الاصل
دنا بتكلم عن ثقه ولكني مش مغروره

سايباك ع راحتك واهي فرصه اننا نوحش بعض
وتعيشلك كام يوم م غيري وتعيد حساباتك

وابقي قابلني لو انت قدرت تعوضني بحد
دي حياتك انا لو مش فيها هتتعب فيها

هتلاقي فين تاني ف حنيتي او طيبتي وسلامه نيتي 
كل دا معقول مانتش حاسس بأهميتي

واليل هيتقال منك هنساه علشان انا ليا اللي انا شايفاه
وانا شايفاه بجد ان انت ضعيف اوي م نحيتي

هتقابل قد ماهتقابل وانا بردو الاصل
دنا بتكلم عن ثقه ولكني مش مغروره

هتروح وهتيجي ومش هرضي اعاملك بالمثل
وهتعرف اني الاصل يوميها وغيري الصورة

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا