كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 29 يناير 2012

كلمات اغنية نهايتي معاك ياسمين 2011


نهايتي معاك

وكأن نهايتي معاك متعاده يكتبها اي مؤلف
هتسيبني وتمشي وتعرف غيري تبني حياه وتخلف
وكأني ماكونتش شئ ف حياتك ف يوم م الايام
طب سيب حاجه مني صورة هديه اي حاجه ليا
جيب بنت وسميها ع اسمي تفكرك بيا 
ماتحسيسنيش اني مجرد تجربه والسلام

اما انا بقي طول منا مش وياااك .. احساسي ان انا عمري ماهنساااك
وقفلي حياتي وقفلي بيا خلاااااص .. مش هعمل زيك واكدب ع ناااس
مش عدل بجد ان اظلم حد عشان اعيش والسلاااااام

انا كل ما افكر ف اللي مابنا للدرجادتي قليل
دا اللي وصلناله ماكنش ف بالي عمري ماكنت اتخيل
دنا كنت ماصدقت اني لاقيتك مش مكتوبلي ارتاح
الفرق واضح بيني وبينك ان انا هبقي لوحدي 
انا مش انانيه لا يمكن ادوس ع حد يموت وانا اعدي
ومسيرك تندم يوم ما دموعك ماتجيبش الي راح

اما انا بقي طول منا مش وياااك .. احساسي ان انا عمري ماهنساااك
وقفلي حياتي وقفلي بيا خلاااااص .. مش هعمل زيك واكدب ع ناااس
مش عدل بجد ان اظلم حد عشان اعيش والسلاااااام

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا