كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 29 يناير 2012

كلمات اغنية حبك عامل سيطرة ياسمين 2011


حبك عامل سيطره


نفسي ماتكلمش عليك .. نفسي ابطل تفكير فيك
نفسي ليله عليا تفوت .. بس م غير ماحلم بيك

حبك عامل سيطرة ع قلبي وع احساسي 
فاضل حبه صغيره وتنسيني اهلي وناسي


احترت حبيبي معاك انا بيجنني هواك
حصلت حاجه بنا بقيت اتمني اعيش وياك

م اول لحظه لقي والدنيا ف عيني جميله
خليني احكيلك بقي اصل انا مش همشي الليله

ليه هواك بياخودني حنيني قبل ما اقابلك بسنين 
وادينا خلاص فارقنا الناس ومتقابلين

نفسي اروح يا حبيبي مكان .. فيه ماتظهرليش فيه وتبان
نفسي يخلص فيا الشوق .. قبل ما تجنني كمان

حبك عامل سيطرة ع قلبي وع احساسي 
فاضل حبه صغيره وتنسيني اهلي وناسي


احترت حبيبي معاك انا بيجنني هواك
حصلت حاجه بنا بقيت اتمني اعيش وياك

م اول لحظه لقي والدنيا ف عيني جميله
خليني احكيلك بقي اصل انا مش همشي الليله

ليه هواك بياخودني حنيني قبل ما اقابلك بسنين 
وادينا خلاص فارقنا الناس ومتقابلين

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا