كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 19 يوليو 2010

حاجة مش طبيعية محمد حماقي 2010





كلمات اغنية حاجة مش طبيعية محمد حماقي 2010

حاجة مش طبيعية

اللى انا فى ده مش حاجة عادية عنيها فيها حاجة مش طبيعية دقيقة كده وهيغما عليا ده اللى اتددوخت عليه ولقيته
اتارى كده كده كان متشالى الاقى روحى نصى التانى كلى ده ايه بقا فى وهم حاصلى ولا حلم انا فى
ايه ده اللى اتوهمت انا بيه قدامى وبلمسه بلاقيه ولا بهدا الا لما بس لما بشوف الضحكة دى
للى انا فى ده مش حاجة عادية عنيها فيها حاجة مش طبيعية دقيقة كده وهيغما
اللى انا فى حقيقى الله واعلم زى ما اكون من الاخر بحلم ده اللى يشوفها يوقف متلصم وانا اللى كده شكلى هروح فيها
فى حاجة تيجى فى ثوانى تغلبنى حاجة غريبة عمالة تجيبنى عمرى ما حبيت اللى تعبنى الا المرة دى
ايه ده اللى اتوهمت انا بيه قدامى وبلمسه بلاقيه ولا بهدا الا لما بس بشوف الضحكة دى

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا