كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 19 يوليو 2010

قول واتكلم محمد حماقي 2010

كلمات اغنية قول واتكلم محمد حماقي 2010

حبيبى وانا وياك شايف قصادى ملاك عايش فى جنة معاك وازاى عملت ده كله فى قلبى
ليالى وانا بناديك عايزك وبحلم بيك وبقول يارب الاقيك وفى يوم وليلة لقيتك جنبى
قول واتكلم
قول كل اللى نفسك فى ده اليوم اللى مستنيه قول يا حبيبى ده انا اول ما شوفت عنيك وانا عارف هكون يوم ليك
حبيبى لمسة ايد منك خديتنى بعيد واديتنى عمر جديد مش عايز ابعد عنك ثانية
ياريت عمرى يطول وافضل معاك على طول نحلم سوا ونقول هنعيش لبعض وننسا الدنيا
قول واتكلم
قول كل اللى نفسك فى ده اليوم اللى مستنيه قول يا حبيبى ده انا اول ما شوفت عنيك وانا عارف هكون يوم ليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا