كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 19 يوليو 2010

دنيتي محمد حماقي 2010

كلمات اغنية دنيتي محمد حماقي 2010

دنيتى
دنيتى اتغيرت من يوم ما شوفت عنيك انا دنيتى اتغيرت من يوم لقاك وانا مش انا
دنيتى اتغيرت من نظرة واحدة حنينة
انا مش عارف مالى عمال افكر فيك واللى مغير حالى كلمة قالتها عنيك ولا بتغيب عن عينى فى بالى صاحى وبحلم بيك
انا لا هقول حبيتك ولا راح اقول بهواك بس هسيبلك قلبى يتكلم وياك وهو يقولك على اللى انا حاسس بيه من يوم لقاك
دنيتى اتغيرت من يوم ما شوفت عنيك انا دنيتى اتغيرت من يوم لقاك وانا مش انا
دنيتى اتغيرت من نظرة واحدة حنينة

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا