كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 23 يونيو 2010

ياللى بايع بهاء سلطان

كلمات اغنيه ياللى بايع بهاء سلطان

كنت بخاف طول عمرى عليك اكتر من روحك ياااااااا
ياللى زمان انا كنت غرامك قولى ازاى تنساااااااااااااااااااه

لو يعنى بايع طب ياللى بايع
خد وانت ماشى كل اللى يفكرنى بيك
لو يعنى بايع طب ياللى بايع
ادى قلبى لو هتلاقى غيروا يخاف عليك

كنت اقرب منه ليا كان عمرى عليك شويه
انا كنت بخاف طول عمرى عليك
واتريك ولا ليك ولا غالى
ياحبيبى خلاص كفايه وصلتنا للنهايه
صدقنى خلاص هنساك وخلاص هتروح من بالى

لو يعنى بايع طب ياللى بايع
خد وانت ماشى كل اللى يفكرنى بيك
لو يعنى بايع طب ياللى بايع
ادى قلبى لو هتلاقى غيروا يخاف عليك

لو كنت نويت يوم تنسانى انا هقدر ادوس ع احزانى لو يوم هتبيع انا لازم ابيع
زى مابهوا اللى بيهوانى حبيبى خلاص انا فاض بيا ايه بس الصعب عليا
ايه يعنى نسيت ماتقولى نسيت وانا هنسى حبيبى انك ليا


لو يعنى بايع طب ياللى بايع
خد وانت ماشى كل اللى يفكرنى بيك
لو يعنى بايع طب ياللى بايع
ادى قلبى لو هتلاقى غيروا يخاف عليك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا