كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 23 يونيو 2010

مابقاش انا اصاله نصري

كلمات اغنيه مابقاش انا اصاله نصري


لو مرجعتش ليا بقلبك تانى هنا

لو ماحلفتش ان الثانيه ف بعدى سنه انا

مابقاش انا

لو ماعرفتش ان حنانك سره حنانى وان الحب ف قلبك

كان مخلوق علشانى وانك مهما بعدت هترجع تتمنانى

مابقاش انا

لو ماندمتش ع الايام اللى بعدتها لو مادفدعتش تمن الغربه

اللى انا عشتها لو ماشربتش كاس المر اللى انا شربتها

مابقاش انا

انا عن نفسى هسكت لاكن مطمنه قلب المؤمن هو دليله

وانا مؤمنه لو مارجعتش تبكى عشان ترجعلى انااااااااا

مابقاش انا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا