كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 23 يونيو 2010

انا بنكسر نور قدرى

كلمات اغنيه انا بنكسر نور قدرى

انا بنكسر وكل يوم انا ببقى اضعف م اللى قبله

انا بنكسر وبقيت بخاف من بكره خايفه حتى اقابله


ايوه بخاف من بكره يجى واشوف عينيه

ايوه بخاف اضعف وادارى واحن ليه

وبقيت بخاف من كل شئ يربطنى بيه


انا بنكسر وكل يوم انا ببقى اضعف من اللى قبله

انا بنكسر وبقيت بخاف من بكره خايفه حتى اقابله


فى كل مكان شايفاك سامعاك

وكأنى لسه معاك

حاساك لامساك

مش قادره يوم انساك


وشريط سنينى بيعدى من ادام عينيه

حبك فى قلبى بيعلن العصيان عليا


بقى مش كفايه اللى عملته حرام عليك


ايوه بخاف من بكره يجى واشوف عنيه

ايوه بخاف اضعف وادارى واحن ليه

وبقيت اخاف من كل شئ يربطنى بيه


انا بنكسر وكل يوم انا ببقى اضعف من اللى قبله

انا بنكسر وبقيت بخاف من بكره خايفه حتى اقابله

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا