كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 12 فبراير 2012

كلمات اغنية عد حبايبك صابر الرباعي


عد حبايبك


وعرفت مين اللى انت جاى تودعه .. وعرفت مين حبك وحبك ضيعه
لو ليك حبيب تخاف عليه ماتريحه .. اداك امان ليه تخدعه ليه تجرحه

عد حبايبك كام هناك وكام هنا ..؟؟
بعت الكل حرام مش فاضل الا انا ..

عد حبايبك عد حبايبك كااااااام ....

خلينى يمكن تحتجلى ... وف خوف الايام تلجائلى
يعنى لحد انا وحاسب يعنى لو انت خلاص مش حاسب
سبنى احبك وافضل جنبك سبنى انا ...

عد حبايبك كام هناك وكام هنا ..؟؟
بعت الكل حرام مش فاضل الا انا ..

عد حبايبك عد حبايبك كاااااااااام ....

ماتخليش الدنيا تغرك مين غيرى يتحمل مرك 
بس لحد انت الباقى بعد شويه مش هتلاقى 
حد يشوفك يحضن خوفك الا انا ...

عد حبايبك كام هناك وكام هنا ..؟؟
بعت الكل حرام مش فاضل الا انا ..

عد حبايبك عد حبايبك كاااااام ....

هناك تعليقان (2) :

  1. وعرفت مين اللى انت جاى تودعه .. وعرفت مين حبك وحبك ضيعه
    لو ليك حبيب تخاف عليه ماتريحه .. اداك امان ليه تخدعه ليه تجرحه

    عد حبايبك كام هناك وكام هنا ..؟؟
    بعت الكل حرام مش فاضل الا انا ..

    خلينى يمكن تحتجلى ... وف خوف الايام تلجألى
    يعنى لحدي اتأنى وحاسب يعنى لو انت خلاص مش حابب
    سبنى احبك وافضل جنبك سبنى انا ...

    ماتخليش الدنيا تغرك مين غيرى يتحمل مرك
    مثّل حتى انك باقي .. بعد شويه مش حتلاقى
    حد يشوفك يحضن خوفك غيري انا ...

    عد حبايبك كام هناك وكام هنا ..؟؟
    بعت الكل حرام مش فاضل الا انا ..

    ردحذف


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا