كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأحد، 12 فبراير 2012

كلمات اغنية انا بعشقك صابر الرباعي



أنا بعشقك

انا بعشقك ليه لأ ؟؟
وعندي ألف حق ..
مالقيتش أحن منك ف الدنيا ما فيش ارق
وسنيني معاك تمر ما فيهاش ولا ثانية مر
سلمتلك حياتي ملك ايديك وانت حر
أنا قولتلك وحلفتلك هكملك لو حاجة فيك ناقصاك
قبلك أنا ضيعت وقت دا انا اتخلقت عشان اكون وياك
ع ايديك اتولدت واتعلمت الحياة
انا حد تاني بجد غير اللى الناس شايفاه
أنا قدامك كاني بكلم حتة مني
حبك غير حياتي وكنت هضيع لولاك
أنا قولتلك وحلفتلك هكملك لو حاجة فيك ناقصاك
قبلك أنا ضيعت وقت دا انا اتخلقت عشان اكون وياك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا