كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 23 فبراير 2012

كلمات اغنية دستور جديد عزيز الشافعي 2012



دستور جديد

انا المصري صبرت سنين ماقولتش لاء
وليا ف بلدي ميت حاجه ومليون حق
انا لا حزبي ولا سياسي انا بمشي بأحساسي
وبلدي غاليه عندي وعندي كلمه حق

دستور جديد يتكتب بأراده شعبيه 
دستور جديد والي تعمله لجنة وطنيه
كل حرف وكل كلمه بيتكتب بها 
العداله والكرامه للبلد ديا

انا هنزل واقول رئي وانا فرحان
بكل الي معايا والي ضدي كمان
يقولو لاء يقولو نعم صوت الحريه بأحلي نغم
جه اليوم الي يبقالنا ف بلادنا مكان

دستور جديد يتكتب بأراده شعبيه 
دستور جديد والي تعمله لجنة وطنيه
كل حرف وكل كلمه بيتكتب بها 
العداله والكرامه للبلد ديا



ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا