كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

السبت، 25 فبراير 2012

كلمات اغنية البحر بيضحك ليه محمد محسن 2012


البحر بيضحك ليه

البحر بيضحك ليه ليه ليه
وانا نازله ادلع امله القلل
البحر غضبان مابيضحكش
اصل الحكايه ماتضحكش
البحر جرحه مابيدبلش
وجرحنا ولا عمره دبل
وجرحنا ولا عمره دبل
والبحر بيضحك ليه 
البحر بيضحك ليه
وانا نازله ادلع املة القلل
قللنا فخارها قناوي بتقول حكاوي وغناوي
ياقله الذل انا ناوي ماشرب ولو ف المية عسل
والبحر بيضحك ليه 
وانا نازله ادلع امله القلل
بيني وبينك سور ولا سور وانا ولا مارد ولا عصفور
ف ايدي عود اول وجاسور وصابحت انا ف العشق مثل
البحر بيضحك ليه ليه ليه
وانا نازله ادلع امله القلل

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا