كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 27 يناير 2012

كلمات اغنيه ازاى محمد منير


ازاي

إزاي ترضيلي حبيبتي
قد ماعشق فى إسمك وانتى

عماله تزيدي في حيرتى
وما انتيش حاسه بطيبتى إزاي 

مش لاقي في حبك دافع
ولا صدقى في عشقك شافع

إزاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي إزاي
أنا أقدم شارع فيكي

إزاي ترضيلي حبيبتي
قد ماعشق فى إسمك وانتى

عماله تزيدي في حيرتى
وما انتيش حاسه بطيبتى إزاي 

مش لاقي في حبك دافع
ولا صدقى في عشقك شافع

إزاي أنا رافع راسك وانتي بتحني في راسي إزاي
أنا أقدم شارع فيكي

وآمالك م اللي باليكي
أنا طفل اتعلق بيكي في نص السكه وتوهتيه

أنا لو عاشقك متخير
كان قلبى زمانه اتغير

وحياتك لفضل أغير فيكي لحد ما ترضى عليّ

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا