كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 27 يناير 2012

كلمات اغنيه صفر هيثم نبيل


صفر

قعدت احيبها مع نفسي وانا بتفرج علي اللي بيجري حواليا
شوفت راجل قد جدي بيطالب بحقه و سانده شاب صاحب قضيه 

في حقه مش بيتساهل في ضهره بنت بميت
وانا ساكت ساكت وصمتي سلاحي رجعت حسبتها لاقتني اساوي صفر

راح اتغير شايفني في عيني انا صغير ماجيش فالهايفه انا و اتصدر وقت الجد لاقتني هربت 

كُلنا واحِد هنِتواحِد .. خلاص الكُل هيساعِد 
الكِلمة تِبقى واحدة .. عايشيين على أرض واحدة .. مِلكنا مش مِلك واحِد


كُلنا واحِد هنِتواحِد .. خلاص الكُل هيساعِد 
الكِلمة تِبقى واحدة .. عايشيين على أرض واحدة .. مِلكنا مش مِلك واحِد

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا