كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 27 سبتمبر 2010

ياه ع البراءه ايهاب توفيق

كلمات اغنيه ياه ع البراءه ايهاب توفيق

ياه عالجراءه
ياه عالبراءه
اه ده الى باين
وانت خاين
وانت جارح
ياه عالبراءه
ياه عالوداعه
اه وانت قاتل
كنت هايل وده الى واضح
فالخيانه وفالخداع
كنت البطل وبميه قناع
وعالكلام ده احب اضيف
كنت دار من جوه نار
ليل ومطلعلوش نهار
ودورى كان دور الضعيف

فالخيانه وفالخداع
كنت البطل وبميه قناع
وعالكلام ده احب اضيف
كنت دار من جوه نار
ليل ومطلعلوش نهار
ودورى كان دور الضعيف ضعييييييف

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
هلاك انت من جواك
واللى براك ملاك
اتخدعت بجد فيك
معاك بعد اللى شوفته معاك
كرهت حتى هواك
وكل ذكرى منى ليك

فالخيانه وفالخداع
كنت البطل وبميه قناع
وعالكلام ده احب اضيف
كنت دار من جوه نار
ليل ومطلعلوش نهار
ودورى كان دور الضعيف

فالخيانه وفالخداع
كنت البطل وبميه قناع
وعالكلام ده احب اضيف
كنت دار من جوه نار
ليل ومطلعلوش نهار
ودورى كان دور الضعيف

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا