كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الاثنين، 27 سبتمبر 2010

مفيش حد زيك ايهاب توفيق

كلمات اغنيه مفيش حد زيك ايهاب توفيق


مفيش حد زيك ولا يبقى فيه
مش عارف أحبك على ايه ولا إيه
من ساعة ما شوفتك مبعرفش ليه
بحس انى واقف وحاضن ملاك

وأنا معاك بحس انى طاير لفوق
وبحس انى تاهي ومش عايز افوق
ياللى فى جمالك مفيش مخلوق
انا عايز أكمل حياتى معاك

م النهاردة عمرى ابتدى
قبلك معشتش قبل كدا
ولا عمر قلبى رق كدا
ولا عمره حب غير وانا وياك

عايز أقولك حاجات كتير
أصل أنا بحبك حب بضمير
دا انت الأول وانت الأخير
ومفيش فى قلبى غير بس هواك

أنا عايزك على طول تبقى معايا
دا انت لوحدك عندى أنا كفايه
مش عايز حاجة غيرك ويايا
أصلى انت اللى انا باتمناه

انت بقيت عايش جوايا أنا
والثانية معاك بتساوى 100 سنة
مابلاش تبعد خليك هنا
عايشنى معاك احلى حياة

م النهاردة عمرى ابتدى
قبلك معشتش قبل كدا
ولا عمر قلبى رق كدا
ولا عمره حب غير وانا وياك

عايز أقولك حاجات كتير
أصل أنا بحبك حب بضمير
دا انت الأول وانت الأخير
ومفيش فى قلبى غير بس هواك

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا