كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 8 سبتمبر 2010

ياريتك واما 2010

كلمات اغنبه ياريتك واما 2010

ياريتك كنت حاسس بيا او بتحبنى
ياريتك كنت خايف على اللى بينا ياريت كده
مكنش هيحصل اللى وصلنا ليه
ده انا فى اى حاجة ببص بلاقيك سيبتنى
واسهل حاجة عندك لما تنسا الحب ده
لكنى خلاص عرفت الحل ايه
اللى شافنا فى اختلافنا قال ده عادى
شى بيجرا لاى حد امر عادى
والحقيقة ان اصلا مش لبعض
حاولت كتير معاك راضى بهواك مستحمله
اتارى معاك بضيع اتارى قلبى بعذبه
سنين وانا روحى بيك متعلقة
اسيب نفسك لنفسك هو ده اللى انا هعمله
واى غرام هقابله بعد منك احسبه
عشان مغلتطش تانى خلاص بقا
اللى شافنا فى اختلافنا قال ده عادى
شى بيجرا لاى حد امر عادى
والحقيقة ان اصلا مش لبعض

مدونه راندا هابى
راندا هابى
مدونه كلمات الاغانى
كلمات الاغانى
كلمات اغنيه
randahappy
randa happy

هناك تعليق واحد :


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا