كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الأربعاء، 8 سبتمبر 2010

اسكت متقوليش واما 2010

كلمات اغنيه اسكت متقوليش واما 2010

اسكت متقوليش يعنى مفيش بينا كلام
زى ما قلبى هواك انا هنساك برضه اوام
انت محبتنيش صعب اعيش تانى معاك
ده انت مفكش الخير شوفت كتير وانا وياك
الحكاية باينة من البداية كان كتير عليك تكون معايا
خلاص خلصنا يعنى من النهاية جيبت اخرى
يعنى انت من النهاردة مش عشانى صعب نبقا وياه بعض تانى
اى حد غيرى ده لو مكانى كان هينسا هواك
اسكت متقوليش يعنى مفيش بينا كلام
زى ما قلبى هواك انا هنساك برضه اوام
جايلى تقولى سماح بعد ما راح عمرى معاك
عيشت سنين فى جراح ده انا هرتاح لما انساك
جرحك خت عليه لو هنساك هخسر ايه
ما انا خسران خسران يبقا خلاص نرجع ليه
الحكاية باينة من البداية كان كتير عليك تكون معايا
خلاص خلصنا يعنى من النهاية جيبت اخرى معاك
يعنى انت من النهاردة مش عشانى صعب نبقا وياه بعض تانى
اى حد غيرى ده لو مكانى كان هينسا هواك
واسكت متقوليش يعنى مفيش بينا كلام
زى ما قلبى هواك انا هنساك برضه اوام

مدونه راندا هابى
راندا هابى
مدونه كلمات الاغانى
كلمات الاغانى
كلمات اغنيه
randahappy
randa happy

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا