كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 2 سبتمبر 2010

كل ما تدى نانسى عجرم 2010

كلمات اغنيه كل ما تدى نانسى عجرم 2010

ياحبيبى كل ما تدى كل ما تاخد

منكرش ابدا انك فيك حنيه

متقولش انا ظلماك انت اللى ظالمنى

دايما تكون غلطان تيجى عليا

بتحمل طول عمرى وادارى واجى على نفسى عشان ارضيك

واما احتجلك تبقى معايا ليه ياحبيبى انا مش بلاقيك

انا صعب عليا اقولك مش مرتاحه

والله ده انا على طبعك كتر خيرى

بتحمل طول عمرى وادارى واجى على نفسى عشان ارضيك

واما احتجلك تبقى معايا ليه ياحبيبى انا مش بلاقيك

مدونه راندا هابى
راندا هابى
مدونه كلمات الاغانى
كلمات الاغانى
كلمات اغنيه
randahappy
randa happy

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا