كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 2 سبتمبر 2010

لسه جايه اقوله نانسى عجرم 2010

كلمات اغنيه لسه جايه اقوله نانسى عجرم 2010

لسه جاية اقوله على جوايا سبقنى قالى انتى جوايا

وقالى على بيداريه روحت راميه نفسى جوا احضانه

وقلت عمرى كله علشانه ما دا اللى كنت نفسى فيه

لا عملت حساب للناس ولا حتى لاى كلام

احساس واتساب يطلع بطبيعته وصله اوام

مجنونة انا بيه وهخاف من ايه

فى حد يشوف احلامه قصاده ميلمسهاش

ده ساعات الخوف بيضيع لحظة مبيعشهاش

ده انا عشت سنين علشان الاقيه

كل كلمة قلها لسه فكراها وكل لمسة منه حساها

حياتى احلى بين ايديه هو ده الى حبه خدنى فى ثوانى

وهو ده اللى قربه خانى احب عمرى باللى فيه

لا عملت حساب للناس ولا حتى لاى كلام

احساس واتساب يطلع بطبيعته وصله اوام

مجنونة انا بيه وهخاف من ايه

فى حد يشوف احلامه قصاده ميلمسهاش

ده ساعات الخوف بيضيع لحظة مبيعشهاش

ده انا عشت سنين علشان الاقيه

مدونه راندا هابى
راندا هابى
مدونه كلمات الاغانى
كلمات الاغانى
كلمات اغنيه
randahappy
randa happy

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا