كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 11 يونيو 2010

اشوف عنيكى عمرو دياب

كلمات اغنيه اشوف عنيكى عمرو دياب

انا اشوف شعورك مفرودين تحت القمر
النيل قصادي يغسل احزان البشر
وقال ايه عايزة اروح اليكي واعتذر
شعورك انتي سيول بتحدفنا سوا

انا اشوف عينيكي تروح اشارة للمنى
تنده عليكي الانتظار مليون سنة
البعد لسه منسهاش الدندنة
عنيكي زي دوالي قلبي اللي انكوا

انا اشوف شفايفك مستعدين للوفا
انسى اللي خاين ............الصفا
........................روحي مهفهفة
شفيفك انتي المتصبرين على النوا

انا اشوف اشوفك ابقى غير ما كنت انا
عملالي ايه بس انتي وانا مش من هنا
بترضي غربة قلب روح مطمنة
انتي اللي خليتي الحياة ميلة الهوا

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا