كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الجمعة، 11 يونيو 2010

جاى تقولى جان


كلمات اغنيه جاى تقولى جان

جاى تقولى حبيبى سامحنى ونرجع من تانى
بعد ما قلبك بعنى جرحنى سبتنى وحدانى
جاى تقولى أرجعلى يا غالى مالغالى رخصتوه
أى كلام كان ممكن أقوله من بدرى خلاصته
هو دلوقتى بتبكى قصادى على حب ضيعته
أمسح دمع عنيك بأديك لما جرحى يودعك
أوعى تقولى أرجعلى يا غالى مالغالى رخصته
أى كلام كان ممكن أقوله من بدرى خلاصته

قولى ليه راجع تفكر قلبى بيك
بعد أيه بعد ما قلبى خلاص نسيك وانت اللى عارف أد أيه قلبى أتظلم
أزاى عايزنى أعيده معاك نفس الالم

أنا مش هنسى ان أنت جرحت كتير فى أحساسى
وقولى أزاى ومن أمتى بقيت فاكر ومش ناسى
تقولى أزاى ومن أمتى بقيت فاكر ومش ناسى

كنت بحس بغدرك ليا وعلى نفسى بدارى
كنت تملى بتلعب بيا ولا همك نارى
كنت فاكرنى أن أنا مش هقدر أنسى اللى ينسانى
وأنك مهما هتبعد عنى ترجع تلاقنى
لازم تندم على أيام من عمرى عديتها
لازم أفرح قلبى وأقوله دموعى أهى رديته
لازم تعرف أن سكوتى مش ضعف كان منى
وأن حنانى وطيبه قلبى كانوا اللى منعينى

أنا مش هنجرح تانى خلاص أنا من هواك مليت
هسيبلك باقى أحزانى تكمل بيها لو حبيت

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا