كلمات الاغاني

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

اشترك بايميلك ليصلك كل كلمات اغنية جديدة

ادخل بريدك الالكتروني:

اصدقاء المدونة

الخميس، 24 يونيو 2010

ضى عنيك انغام

كلمات اغنيه ضى عنيك انغام

شعورى وكل احساسى خدونى انا ليك
بقيت اقربلى من نفسى وبموت انا فيك
حبيبى الدنيا ضحكتلى بضى عنيك
ده انا عمرى اللى كان قبلك معشتش فيه
حياتى حبيبى وانا جمبك مبحسبهاش
وعمرى بيعدى يافى قربك ياما بلاش
ده انا وياك بحس حاجات محستهاش

بحبك حب ياحبيبى ولا بعده كلام
وراحت قلبى انا لقيتها فى احلى غرام
يافرحة عمرى فى ايديا كل الاحلام
انا عمرى اللى كان قبلك معشتش فيه
حياتى حبيبى وانا جمبك مبحسبهاش
وعمرى بيعدى يافى قربك ياما بلاش
ده انا وياك بحس حاجات محستهاش

ليست هناك تعليقات :

اضافة تعليق


تسطتيع كزائر اضافة رد .. بدون اي قيود .. تشرفنا برأيك جدا .. كلمات الاغاني (RandaHappy)

جميع الحقوق محفوظة © 2013 كلمات الاغانى
تصميم : يعقوب رضا